szukaj

Mail info@grandapartments.pl SiedzibaAl. Niepodległości 753/U4/U5, 81-838 Sopot Zaprzyjaźnij sięna Facebook Śledź nasna Twitter Zobacz nasna Instagram Odwiedź nasna Pinterest

Polityka prywatności


GRAND APARTMENTS (WWW.GRANDAPARTMENTS.PL)

Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Niniejsza polityka prywatności wskazuje jakie informacje mogą być o Tobie gromadzone, kto jest administratorem Twoich danych osobowych, w jakim celu, zakresie i przez jaki okres będą one przetwarzane oraz komu i na jakich zasadach możemy udostępnić Twoje dane, a także jakie masz uprawnienia w związku z ich przetwarzaniem.

Ponadto niniejsza polityka prywatności określa podstawowe zasady ochrony danych osobowych obowiązujące w Grand Apartments oraz zawiera informacje o plikach cookies wykorzystywanych przez nasz serwis, a także zasadach przechowywania i dostępu do informacji przechowywanych na Twoim urządzeniu za pomocą plików cookies.

Informacje zawarte w niniejszej polityce prywatności zostały przygotowane zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (określanego jako RODO, ORODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych), obowiązujące od 25.05.2018 r.

Ilekroć poniżej mówimy o danych, mamy na myśli podane nam przez Ciebie lub uzyskane przez nas z innych źródeł Twoje dane osobowe, np. imię i nazwisko, adres e-mail czy numer telefonu.


ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych jest Agata Dudar, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Grand Apartments Agata Dudar, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 9581408887, REGON: 221582376, z siedzibą w Sopocie 81-838, przy al. Niepodległości 753/U4.



DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ


1. Sytuacje, w których przetwarzamy Twoje dane
Jeśli zamierzasz korzystać z naszych usług, zostaniesz przez nas poproszony o podanie nam swoich danych osobowych. Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem serwisu i świadczeniem usług w nim oferowanych. Twoje dane osobowe przetwarzamy zatem zawsze wtedy, gdy korzystasz z naszych usług, na przykład gdy za pośrednictwem naszego serwisu dokonujesz rezerwacji apartamentu. Za każdym razem, gdy zgłaszasz się do nas ze swoją sprawą lub reklamacją lub gdy poprzez nasz serwis skorzystasz z formularza kontaktowego również przetwarzamy Twoje dane osobowe, np. Twoje dane osobowe przetwarzamy również w przypadku, gdy wysyłamy Ci informacje marketingowe lub gdy bierzesz udział w organizowanych przez nas konkursach i akcjach promocyjnych.

2. Cel przetwarzania
Twoje dane przetwarzamy przede wszystkim w celu świadczenia usług oferowanych w naszym serwisie oraz w celu niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy, w tym obsługi reklamacji lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Jeżeli to konieczne możemy z własnej inicjatywy kontaktować się z Tobą w sprawach organizacyjnych, np. w sprawach związanych z Twoją rezerwacją. Przetwarzanie niektórych Twoich danych jest także konieczne w celu spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa, a dotyczących np. obowiązku przechowywania niektórych danych przez określony czas, zebrania niektórych informacji w celu weryfikacji i identyfikacji użytkownika, czy przekazywania danych uprawnionym organom lub podmiotom, np. wynikających z ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości. Twoje dane przetwarzamy również w innych, prawnie usprawiedliwionych celach, w tym w celu:
a) monitorowania Twojej aktywności w naszych serwisach (m.in. przy pomocy plików cookies i wykorzystywanych przez nas narzędzi),
b) ewentualnego profilowania Twoich zainteresowań i potrzeb (również przy pomocy plików cookies), aby kierować do Ciebie tylko te usługi, które mogą Cię zainteresować,
c) ewentualnego marketingu bezpośredniego naszych produktów lub usług – dzięki któremu możemy informować Ciebie o naszej ofercie,
d) ustalenia, dochodzenia oraz obrony przez nas ewentualnych roszczeń z tytułu prowadzonej przez nas działalności,
e) monitorowania, powstrzymywania i wykrywania ewentualnych oszustw lub nadużyć popełnionych za pośrednictwem świadczonych przez nas usług.

Jeśli udzieliłeś nam zgody, możemy wysyłać Tobie nasz newsletter lub kontaktować się z Tobą w sprawach nowych ofert telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości na telefon komórkowy. Gdy bierzesz udział w organizowanym przez nas konkursie lub innej akcji promocyjnej, przetwarzamy Twoje dane na podstawie Twojej zgody, w celu organizacji konkursu lub promocji, wyłonienia zwycięzców i przyznania nagród. Jeśli zdecydujemy się przetwarzać Twoje dane w innym celu, niż je zebraliśmy, poinformujemy Ciebie o tym i poprosimy o Twoją zgodę, o ile zgodnie z przepisami prawa będzie ona wymagana.

3. Jakie dane przetwarzamy
Przetwarzamy zarówno dane, które sam nam podałeś, jak i dane, które opracowaliśmy samodzielnie (np. przy użyciu cookies lub wykorzystywanych przez nas innych narzędzi) albo zostały nam udostępnione lub powierzone przez innych administratorów danych, np. zewnętrznych serwisów rezerwacyjnych, Twojego banku itp. Przetwarzamy także dane podane nam przez urządzenie, którym posługujesz się w trakcie korzystania z naszych usług (pliki cookies). Dbamy o to, by przetwarzać tylko te dane, które są niezbędne do celu w jakim je zbieramy (minimalizacja danych).

4. Podstawa przetwarzania
Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
1) zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub

2) wyrażona przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub
3) realizacja prawnie usprawiedliwionych interesów administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegająca np. na:
a) przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń,
b) przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych,
c) badaniu satysfakcji klientów lub
4) spełnienie ciążącego na nas obowiązku prawnego, np. związanego z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz wynikającego m.in. z:
a) ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości,
b) ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług,
c) ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
d) ustawy z dnia 16.07.2014 r. prawo telekomunikacyjne.

Twoje dane przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.

5. Podanie danych
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, choć w niektórych przypadkach może być niezbędne, np. do zawarcia umowy i prawidłowego świadczenia naszych usług, lub aby spełnić wymagania określone przepisami prawa, których musimy przestrzegać. W niektórych przypadkach zatem niepodanie danych może powodować brak możliwości korzystania z usług serwisu.


OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane będziemy przetwarzać najkrócej, jak to możliwe, tj. tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
a) przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych,
b) zawarta umowa przestanie obowiązywać oraz ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą za pośrednictwem serwisu,
c) nastąpi odwołanie przez Ciebie zgody, którą wyraziłeś na przetwarzanie danych dla określonego celu,
d) zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.


BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy odpowiednie organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa zgodne z właściwymi przepisami prawa, mające zapewnić poufność, ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem Twoich danych. Tym samym bierzemy pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo Twoich danych. Chronimy Twoje dane przede wszystkim poprzez stosowanie najnowocześniejszych technologii, przestrzegając nie tylko obowiązujących przepisów prawa, ale również stosując dodatkowe rozwiązania, które zapewnią bezpieczeństwo Twoim danym. Podstawowym środkiem ochrony jest stosowanie bezpiecznych połączeń (np. protokołów SSL), szyfrowanie danych oraz stosowanie innych rozwiązań technicznych, programistycznych lub organizacyjnych (np. ograniczenie i kontrola dostępu do danych). Zapewniamy, że Twoje dane przetwarzane są wyłącznie przez upoważnione do tego osoby i podmioty.


TWOJE UPRAWNIENIA

1. Przysługuje Ci prawo żądania uzyskania od nas informacji, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w jakim celu je przetwarzamy, jakimi kategoriami Twoich danych dysponujemy, jakie są kategorie odbiorców Twoich danych oraz planowanego przez nas okresu przechowywania Twoich danych.
2. Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, sprostowania danych, które są nieprawidłowe lub uzupełnienia danych niekompletnych.

3. Przysługuje Ci prawo żądania usunięcia przetwarzanych przez nas danych. Twoje żądanie zostanie przez nas niezwłocznie spełnione, o ile do dalszego przetwarzania Twoich danych nie obligują nas przepisy prawa, z przepisów prawa nie wynika obowiązek, który musimy zrealizować, lub gdy Twoje dane osobowe nie są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Twoje dane usuniemy wówczas, gdy:
a) nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
b) przetwarzaliśmy je na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, którą wycofałeś, a nie istnieje inna podstawa prawna przetwarzania danych,
c) wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych w ramach realizacji prawnie usprawiedliwionego interesu administratora, a jednocześnie nie zachodzą inne okoliczności, które usprawiedliwiają dalsze przetwarzanie danych,
d) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
e) dane osobowe muszą zostać usunięte ze względu na obowiązek wynikający z przepisów prawa.
4. Przysługuje Ci prawo żądania cofnięcia zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych, o ile podstawą przetwarzania ich jest wyrażona przez Ciebie zgoda; przetwarzanie danych będzie więc legalne do czasu wycofania przez Ciebie zgody.
5. Przysługuje Ci prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych w przypadku gdy:
a) zgłaszasz, że przetwarzane przez nas dane są nieprawidłowe; ograniczenie następuje do czasu pozwalającego na weryfikację prawidłowości danych,
b) brak jest podstawy prawnej przetwarzania, a Ty sprzeciwiasz się definitywnemu usunięciu Twoich danych,
c) nie potrzebujemy już Twoich danych do celów, w jakich je zebraliśmy, jednak Tobie są one potrzebne w celu obrony swoich interesów lub dochodzenia roszczeń,
d) wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych; ograniczenie następuje do czasu stwierdzenia, czy nie istnieje nadrzędna wobec Twojego sprzeciwu, podstawa przetwarzania.
6. Przysługuje Ci prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych:
a) z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – w takim przypadku niezwłocznie zaprzestaniemy takiego przetwarzania, o ile nie istnieje podstawa nadrzędna wobec złożonego sprzeciwu,
b) jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego.
7. W rezultacie skorzystania przez Ciebie z uprawnień wskazanych w punktach 3-6 powyżej, istnieje możliwość, że przestaniemy świadczyć na Twoją rzecz niektóre usługi (w całości lub w części), dla których świadczenia niezbędne jest przetwarzanie określonych Twoich danych osobowych.
8. Przysługuje Ci prawo żądania otrzymania Twoich danych osobowych, które nam dostarczyłeś, w formacie pozwalającym na odczyt maszynowy oraz do przeniesienia tych danych do innego administratora. Dotyczy to danych przetwarzanych w sposób zautomatyzowany:
a) które przetwarzamy na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody lub
b) które przetwarzamy na podstawie zawartej z Tobą umowy.

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, że doszło do naruszenia Twoich praw możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli do Generalnego Inspektora Danych Osobowych lub jego następcy, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


UDOSTĘPNIANIE DANYCH, USŁUGI ZEWNĘTRZNE, ODBIORCY DANYCH

Nie udostępniamy Twoich danych osobom czy podmiotom trzecim. Wyjątkiem są sytuacje, gdy:
1) wyrazisz dobrowolną zgodę na takie udostępnienie; Twoja zgoda może być w każdym momencie odwołana;

2) udostępnienie jest konieczne w celu realizacji usługi lub realizacji części zadań związanych z poprawnym jej wykonaniem – w takim przypadku (nadal pozostając administratorem Twoich danych i odpowiadając za ich bezpieczeństwo) Twoje dane mogą być przekazywane w określonym celu do zewnętrznych podmiotów, w tym podmiotów podwykonawczych, z których pomocy korzystamy; są to m.in.:
a) osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność,
b) dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia naszego serwisu,
c) hostingodawca,
d) biuro księgowe,
e) podmiot ułatwiający optymalizację serwisu,
f) podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne;
3) w szczególnych przypadkach zostaniemy poproszeni o udostępnienie Twoich danych podmiotom uprawnionym do tego na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. organom ścigania). Każdy wniosek o udostępnienie jest przez nas wnikliwie badany, a przekazanie danych następuje tylko w przypadku, gdy w wyniku tej analizy stwierdzimy, że istnieje ważna i skuteczna podstawa prawna do żądania ujawnienia tym podmiotom Twoich danych.

Nie przekazujemy Twoich danych do państw trzecich.


COOKIES (CIASTECZKA)

Nasz serwis, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek), czyli danych informatycznych, w szczególności niewielkich plików tekstowych, zapisywanych i przechowywanych w pamięci Twojego urządzenia, za pośrednictwem którego korzystasz z naszego serwisu internetowego.

1. Wykorzystujemy pliki typu cookies i podobne technologie w celu przechowywania informacji lub uzyskiwania dostępu do informacji przechowywanych w urządzeniu, za pośrednictwem którego korzystasz z naszego serwisu.
2. Dzięki stosowaniu cookies możemy dostosowywać serwis do Twoich indywidualnych potrzeb oraz ewentualnego profilowania i monitorowania Twojej aktywności w naszym serwisie. Pliki cookies zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich w urządzeniu oraz przypisaną wartość.
3. Stosowane przez nas cookies są bezpieczne dla Twoich urządzeń, w szczególności nie stanowią wirusów lub innego niechcianego oprogramowania oraz są od nich wolne. Mechanizm cookies w żadnym wypadku nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek informacji z Twojego urządzenia, a jedynie umożliwia na dostęp do wybranych informacji.
4. Wykorzystywane przez nas cookies różnią się od siebie rodzajem i trwałością.
4.1. Ze względu na czas przez jaki plik cookie będzie umieszczony w Twoim urządzeniu, pliki cookies wykorzystywane w serwisie można podzielić na:
a) cookies sesyjne – są przechowywane w Twoim urządzeniu i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia;
b) cookies trwałe – są przechowywane w Twoim urządzeniu i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Twojego urządzenia.
4.2. Ze względu na pochodzenie, pliki cookies wykorzystywane w naszym serwisie można podzielić na:
a) cookies własne – umieszczone w serwisie bezpośrednio przez nas;
b) cookies zewnętrzne – umieszczone w serwisie przez zewnętrzne podmioty, których komponenty stron zostały przez nas wywołane, np. Google Analytics, Facebook itp.
5. Wykorzystujemy pliki cookies m.in. do:
a) konfiguracji serwisu, w tym dostosowania jego zawartości lub funkcjonalności do Twoich preferencji oraz optymalizacji działania serwisu;
b) tworzenia anonimowych statystyk, które pozwalają przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu, co umożliwia ulepszenie jego struktury i zawartości;
c) pozyskiwania informacji o źródle, z którego dany użytkownik trafił na naszą stronę (np. baner reklamowy wyświetlany w witrynie podmiotu trzeciego, Google Adwords itp.);
d) zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu.
6. Wykorzystywanie plików cookies w celu przechowywania informacji lub uzyskiwania dostępu do informacji przechowywanych w Twoim urządzeniu, za pośrednictwem którego korzystasz z naszego serwisu jest możliwe wyłącznie wówczas, gdy wyrazisz uprzednią zgodę na takie działanie; chyba że przechowywanie lub uzyskanie dostępu do informacji konieczne jest do świadczenia żądanej przez Ciebie usługi świadczonej drogą elektroniczną – wówczas Twoja zgoda nie jest wymagana.
6.1. Zgodę możesz wyrazić za pomocą ustawień oprogramowania wykorzystywanego do korzystania z serwisu, np. za pomocą ustawień wykorzystywanej przez Ciebie przeglądarki internetowej lub ustawień oprogramowania urządzenia, z którego korzystasz.
6.2. Możesz nie wyrazić zgody lub ją cofnąć w każdym czasie za pomocą zmiany odpowiednich ustawień przeglądarki lub oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu, z którego korzystasz.
7. W wielu przypadkach oprogramowanie umożliwiające korzystanie z naszego serwisu (przede wszystkim przeglądarki internetowe) domyślnie dopuszcza obsługę i przechowywanie plików cookies w Twoim urządzeniu. W związku z tym zalecamy, abyś sprawdził ustawienia i ewentualnie dokonał zmian zgodnych z Twoimi preferencjami prywatności. Pamiętaj, że masz możliwość zmienić ustawienia w taki sposób, aby zablokować automatyczną obsługę plików cookies. Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki.
8. Jeżeli wyrazisz zgodę, żeby ustawienia oprogramowania, z których korzystasz, umożliwiały obsługę plików cookies, jest to dla nas równoznaczne z udzieleniem przez Ciebie zgody na wykorzystanie ich zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszej polityce prywatności. W takim przypadku będziemy uprawnieni do wykorzystania plików cookies i podobnych technologii w celu przechowywania informacji lub uzyskiwania dostępu do informacji przechowywanych w Twoim urządzeniu.
9. Pamiętaj, że wyłączenie przez Ciebie obsługi plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych funkcjonalności naszego serwisu.

Świadcząc usługi drogą elektroniczną, możemy także instalować oprogramowanie w Twoim urządzeniu lub korzystać z tego oprogramowania. Poinformujemy Cię jednak o tym przed jego instalacją i poprosimy o Twoją zgodę na jego instalację i używanie.


KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych lub zapytać o coś związanego z naszą polityką prywatności?

Skontaktuj się mailowo wysyłając wiadomość pod adres odo@grandapartments.pl lub pisemnie wysyłając list zaadresowany do Grand Apartments Agata Dudar, al. Niepodległości 753/U4, 81-838 Sopot z dopiskiem „ochrona danych osobowych”.


Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania zmian lub uzupełnień do niniejszej polityki prywatności. Wszelkie tego rodzaju zmiany będą publikowane na stronie serwisu w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI. Korzystanie z naszego jest równoznaczne z akceptacją powyższej polityki.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ORAZ WYNAJMU OBIEKTÓW GRAND APARTMENTS
VER/26012024

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. W niniejszym Regulaminie przyjmuje się następujące definicje:
1.1.1. Formularz rezerwacji – oznacza formularz internetowy zamieszczony na Platformie, wykorzystywany do rezerwacji online usług w zakresie zakwaterowania.
1.1.2. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.1.3. Lokal lub Apartament – oznacza przedmiot umowy dzierżawy zawartej między Usługodawcą jako dzierżawcą a osobą trzecią jako wydzierżawiającym na podstawie odrębnej umowy lub oznacza przedmiot własności Usługodawcy.
1.1.4. Platforma – oznacza stronę internetową Usługodawcy dostępną pod domeną www.grandapartments.pl.
1.1.5. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
1.1.6. Rezerwacja – oznacza zarezerwowanie usług w zakresie zakwaterowania świadczonych przez Usługodawcę, dokonywana w systemie teleinformatycznym za pośrednictwem Platformy, przez telefon lub e-mail lub poprzez zewnętrzny serwis rezerwacyjny, w czasie rzeczywistym.
1.1.7. Umowa – umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą
1.1.8. Usługodawca – oznacza Agatę Dudar, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Grand Apartments Agata Dudar w Sopocie (81-838), przy Alei Niepodległości 753 lok. U4, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającą NIP: 9581408887, REGON: 221582376, adres poczty elektronicznej: info@grandapartments.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 510 510 994, numer rachunku bankowego: 49 1160 2202 0000 0002 0681 2555 Bank Millennium.
1.1.9. Usługobiorca – oznacza podmiot korzystający, na zasadach określonych w Regulaminie, z usług Usługodawcy, będący stroną Umowy oraz będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej a posiadającą zdolność do czynności prawnych.
1.1.10. Użytkownik – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą zdolności prawnej a posiadającą zdolność do czynności prawnych, zapoznającą się z treściami umieszczonymi na Platformie.
1.2. Operatorem i właścicielem Platformy jest Agata Dudar, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Grand Apartments Agata Dudar w Sopocie (81-838), przy Alei Niepodległości 753 lok. U4, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającą NIP: 9581408887, REGON: 221582376.
Regulamin określa warunki i zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną z wykorzystaniem Platformy oraz zasad wynajmu Lokali oferowanych przez Usługodawcę.

2. WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA Z PLATFORMY
2.1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Platformy:
2.1.1. Posiadanie połączenia z siecią Internet.
2.1.2. Korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript.
2.1.3. Aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej.
2.1.4. Włączona obsługa plików cookies.
2.1.5. Posiadanie programu do odczytu plików w formacie PDF.
2.2. Gdy Formularz pozwala na dodawanie załączników, akceptowalne formaty załączników to: DOC, DOCX, RTF, ODT, TXT, XML, PDF, XPS, CSV, XLS, XLSX, ODS, PPT, PPTX, ODP, GIF, TIF, TIFF, JPG, JPEG, PNG, SVG. Maksymalny rozmiar załącznika dołączanego z dysku do Formularza (dokumentu elektronicznego) wynosi 5 MB.
2.3. W razie korzystania przez Użytkownika ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Platformy i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury Rezerwacji. Usługodawca nie odpowiada za niefunkcjonowanie lub nieprawidłowe funkcjonowanie Platformy, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, nieuprawnionego działania osób trzecich, nieprawidłowego działania serwera, nieprawidłowego użytkowania Platformy przez Użytkownika, nieprawidłowego działania sprzętu i/lub oprogramowania użytkownika etc.).
2.4. Zabronione jest zamieszczanie przez Usługobiorcę treści naruszających jakiekolwiek przepisy prawa, w tym treści uznawane za wulgarne lub obelżywe, propagujące treści rasistowskie, o charakterze pornograficznym, sprzeczne z dobrymi obyczajami, w tym w Formularzu rezerwacji.

3. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
3.1. Usługobiorca zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.
3.2. Usługodawca jest podmiotem, który umożliwia Usługobiorcy zakwaterowanie w Apartamencie za pośrednictwem Platformy lub poprzez zewnętrzny serwis rezerwacyjny, i któremu przysługuje prawo do dysponowania Apartamentem na mocy odrębnej umowy.
3.3. Rezerwacji można dokonać:
3.3.1. Wypełniając Formularz rezerwacji dostępny na Platformie.
3.3.2. Za pośrednictwem zewnętrznego serwisu rezerwacyjnego (pośrednika rezerwacji).
3.3.3. Za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając e-mail pod adres poczty elektronicznej Usługodawcy dostępny na Platformie.
3.4. Wypełnienie Formularza rezerwacji polega na podaniu informacji niezbędnych do dokonania wyboru odpowiedniego terminu pobytu, ilości osób i miasta, które będzie miejscem zakwaterowania, a w konsekwencji do dokonania Rezerwacji. Na informacje, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składają się: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, wiadomość do Usługodawcy (opcjonalnie).
3.5. Usługobiorca po wskazaniu poprawnych danych oraz prawidłowych informacji o których mowa w pkt. 3.4., zgodnie z którymi zostanie przygotowana Rezerwacja wraz z kalkulacją kosztów powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się z warunkami Rezerwacji określonymi w Regulaminie i je akceptuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego miejsca w Formularzu rezerwacyjnym („Akceptuję Regulamin”). Rezerwacji dokonuje się poprzez naciśnięcie przycisku „Rezerwuj” w Formularzu rezerwacyjnym.
3.6. W przypadku Rezerwacji przez portal pośrednika, należy postępować zgodnie ze wskazówkami na stronie internetowej tego pośrednika.
3.7. Po dokonaniu rezerwacji automatycznie i niezwłocznie na adres e-mail Usługobiorcy wskazany w Formularzu rezerwacyjnym Usługodawca wysyła potwierdzenie Rezerwacji, w którym Usługodawca potwierdza warunki złożonej oferty cenowej, numer rezerwacji, imię i nazwisko osoby, która dokonała rezerwacji, długość pobytu, nazwę oferty, wartość pobytu, oraz warunki płatności.
3.8. Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Usługobiorcę w Formularzu rezerwacji, całkowitą odpowiedzialność ponosi Usługobiorca.
3.9. Ceny przedstawione na Platformie stanowią sumę ceny za Apartament, ilości nocy i liczby osób korzystających z usługi zakwaterowania.
3.10. Rezerwacji dokonuje się na Usługobiorcę, który będzie dokonywać płatności lub który dokonuje zgłoszenia.
3.11. Ostatnim etapem kończącym proces Rezerwacji jest przekierowanie na stronę umożliwiającą płatność online, a w przypadku pośrednika obowiązują warunki płatności wskazywane na jego stronie internetowej.
3.12. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu na rzecz Usługodawcy zadatku stanowiącego określony procent wartości Rezerwacji. Wysokość zadatku uzależniona jest od rodzaju oferty dostępnej na Platformie lub na stronie internetowej pośrednika. Wpłaty zadatku należy dokonać w terminie wskazanym w potwierdzeniu Rezerwacji poprzez płatność online lub przelew na konto bankowe Usługodawcy.
3.13. Brak wpłaty zadatku spowoduje anulowanie Rezerwacji.

4. CENY I PŁATNOŚCI
4.1. Wszystkie ceny oferowane przez Usługodawcę wyrażone są w PLN i zawierają aktualnie obowiązujący podatek VAT.
4.2. Wszelkie płatności w gotówce Usługodawca przyjmuje w PLN. W wyjątkowych i określonych sytuacjach zostaną zaakceptowane płatności w innych walutach (EUR, GBP, USD); wymaga to jednak wcześniejszych ustaleń. Możliwe jest także dokonanie płatności bankowym przelewem zagranicznym, przy czym wszystkie dodatkowe opłaty z tym związane pokrywa dokonujący płatności.
4.3. W przypadku niektórych Apartamentów, Usługodawca rezerwuje sobie prawo do pobierania kaucji zwrotnej na poczet rekompensaty ewentualnych szkód w Lokalu.
4.4. Po wykwaterowaniu, w przypadku stwierdzenia rażącego nieporządku w Apartamencie, Usługobiorca zostanie obciążony jednorazową opłatą w wysokości 200 PLN.
4.5. W przypadku zniszczenia lub zgubienia kluczy do Apartamentu, Usługobiorca zapłaci Usługodawcy w dniu zdarzenia kwotę w wysokości 500 PLN. W przypadku, gdy Usługobiorca otrzyma dodatkowo pilota do garażu lub bramy wjazdowej, za jego zniszczenie lub zgubienie, Usługobiorca zapłaci Usługodawcy w dniu zdarzenia kwotę w wysokości 300 PLN.
4.6. W przypadku nieuzasadnionego wezwania do Apartamentu personelu Usługodawcy lub osób z nim współpracujących, Usługobiorca zapłaci Usługodawcy w dniu zdarzenia kwotę w wysokości 100 PLN.
4.7. Usługobiorca wyraża zgodę na obciążenie jego karty kredytowej kwotami wynikającymi z tytułu opłat za świadczenie usługi zakwaterowania, kwotami za ewentualne straty i/lub szkody powstałe z jego winy podczas trwania pobytu, kwotami z tytułu zgubienia lub zniszczenia kluczy i/lub pilota do garażu/bramy wjazdowej oraz wszelkimi kwotami dodatkowymi wynikającymi z umowy i regulaminu krótkotrwałego zakwaterowania.
4.8. Usługobiorca będzie obciążany kwotą wezwania do zapłaty z tytułu rekompensaty za szkody w wysokości 50 PLN każdorazowo, z zastrzeżeniem, że mogą być 2 takie wezwania, które będzie dzieliło minimum 2 tygodnie.

5. ZAWARCIE UMOWY
5.1. W przypadku dokonania Rezerwacji za pośrednictwem Formularza rezerwacji dostępnego na Platformie, zawarcie Umowy następuje z chwilą otrzymania od Usługobiorcy kwoty zadatku, oraz otrzymania warunków Umowy i potwierdzenia Rezerwacji na adres e-mailowy Usługobiorcy wskazany w Formularzu rezerwacji.
5.2. W przypadku dokonania Rezerwacji za pośrednictwem zewnętrznego serwisu rezerwacyjnego, zawarcie Umowy następuje z chwilą złożenia Rezerwacji u pośrednika.
5.3. W przypadku dokonania Rezerwacji telefonicznie pod numerem telefonu dostępnym na Platformie, zawarcie Umowy następuje w chwili potwierdzenia warunków Umowy wysłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail Usługobiorcy i wpłaty przez niego zadatku. Rezerwacje telefoniczne są przyjmowane wyjątkowo i pod warunkiem podania przez Usługobiorcę adresu e-mail.
5.4. W przypadku dokonania Rezerwacji za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając e-mail pod adres poczty elektronicznej Usługodawcy dostępny na Platformie, zawarcie Umowy z Usługodawcą następuje w momencie wysłania przez Usługodawcę potwierdzenia warunków Umowy na adres e-mail Usługobiorcy oraz dokonanie przez Usługobiorcę wpłaty zadatku.

6. PRZYJAZD USŁUGOBIORCY
6.1. Zakwaterowanie Usługobiorcy odbywa się w godzinach 15:00-20:00. Istnieje możliwość indywidualnego wyznaczenia godziny przyjazdu (w innym czasie niż pomiędzy godzinami 15:00-20:00), jednak nie później niż do godziny 01:00 dnia następnego, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Usługodawca jest uprawniony do pobrania dodatkowej opłaty, o której mowa w pkt. 6.2., w przypadku konieczności zakwaterowania Usługobiorcy osobiście przez pracownika Usługodawcy. Usługobiorca zobowiązany jest do powiadomienia Usługodawcy o godzinie przyjazdu najpóźniej na jeden dzień przed datą przyjazdu.
6.2. Przyjazd Usługobiorcy w godzinach 20:00-01:00, obciążany jest dodatkową opłatą w wysokości 100 PLN, w przypadku konieczności zakwaterowania Usługobiorcy osobiście przez pracownika Usługodawcy.
6.3. Liczba osób zakwaterowanych w Apartamencie nie może przekraczać maksymalnej liczby osób wskazanej w karcie danego Apartamentu na Platformie lub na stronie zewnętrznego serwisu rezerwacyjnego. W razie naruszenia powyższego Usługodawca ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym i zachować zadatek lub obciążyć Usługobiorcę opłatą w wysokości 500 PLN za każdą dodatkową osobę.

7. WYJAZD USŁUGOBIORCY
7.1. Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00.
7.2. Godzina wyjazdu ustalana jest z Usługodawcą co najmniej na dobę przed opuszczeniem Apartamentu drogą telefoniczną pod numerem telefonu wskazanym na Platformie.
7.3. Opuszczenie Apartamentu po godzinie 10:00 bez wcześniejszego ustalenia z Usługodawcą traktowane będzie jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę i liczone według obowiązującego cennika.
7.4. Usługobiorca zobowiązany jest do pozostawienia obiektu w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu pierwotnego w dniu zakwaterowania.
7.5. Przedłużenie pobytu należy zgłosić Usługodawcy najpóźniej do godziny 17:00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną Rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi, o ile dany Apartament będzie dostępny w wybranym przez Usługobiorcę terminie.
7.6. W przypadku skrócenia pobytu przez Usługobiorcę kwota za opłacone, niewykorzystane doby nie podlega zwrotowi.

8. APARTAMENT ZASTĘPCZY
8.1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować (dotyczy sytuacji zaistniałych przed rozpoczęciem pobytu), Usługodawca zobowiązuje się do udostępnienia Apartamentu zastępczego, podobnego do Apartamentu pierwotnie zarezerwowanego, o ile takim będzie dysponował. W przypadku braku wolnego Apartamentu Usługodawca ma prawo anulować Rezerwację. W takim przypadku kwoty wpłacone przez Usługobiorcę podlegają zwrotowi.

9. ZMIANA LUB ANULOWANIE REZERWACJI
9.1. W celu anulowania lub zmiany dokonanej Rezerwacji należy skontaktować się z Usługodawcą telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na dane teleadresowe wskazane na Platformie.
9.2. Zmiana dokonanej rezerwacji jest możliwa bez uiszczania dodatkowych opłat i jedynie za zgodą Usługodawcy. Zmiana terminu lub Apartamentu może powodować przeliczenie ceny. W przypadku, gdy zmiana w dokonanej Rezerwacji nie jest możliwa, obowiązują warunki pierwotne.
9.3. W przypadku anulowania Rezerwacji lub w przypadku niepojawienia się Usługobiorcy w Apartamencie w terminie rozpoczynającym pobyt – otrzymany od Usługobiorcy zadatek przepada na rzecz Usługodawcy.
9.4. Skrócenie pobytu w Apartamencie jest traktowane jak rezygnacja i wiąże się z uregulowaniem płatności za cały deklarowany czas pobytu w Apartamencie.
9.5. W przypadku wystąpienia siły wyższej, której skutków z przyczyn obiektywnych nie można było usunąć przed rozpoczęciem wykonywania usługi, Usługodawca ma prawo odstąpić od Umowy. W takim przypadku kwoty wpłacone przez Usługobiorcę podlegają zwrotowi.
9.6. Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

10. PRZEKAZANIE I ZWROT KLUCZY PRZEZ USŁUGOBIORCĘ
10.1. Podczas przekazania przynależnych do właściwego Apartamentu kluczy, Usługobiorca jest zobowiązany wypełnić protokół odbioru kluczy, wskazując w nim datę przekazania, swoje dane osobowe na podstawie okazanego dokumentu tożsamości, wraz ze wskazaniem adresu zamieszkania. Protokół przekazania zostanie podpisany w tradycyjnej formie pisemnej, w formie elektronicznej za pośrednictwem tabletu graficznego lub za pośrednictwem dedykowanej platformy do składania e-podpisów.
10.2. W przypadku zdalnego przekazania i odbioru kluczy, przekazanie i odbiór kluczy następuje poprzez pozostawienie kluczy przez Usługodawcę w oznaczonym sejfie. Płatność za Rezerwację w tym przypadku odbywa się co najmniej na 1 dzień przed zakwaterowaniem w Apartamencie.
10.3. Usługodawca ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy Usługobiorca:
10.3.1. nie posiada ważnego dowodu tożsamości,
10.3.2. znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
10.3.3. zachowuje się w sposób agresywny.
10.4. W przypadku przekazania i odbioru kluczy w recepcji Usługodawcy, zwrot kluczy po wykwaterowaniu z Apartamentu odbywa się w takiej samej formie, tj. w recepcji Usługodawcy.
10.5. W przypadku zdalnego przekazania i odbioru kluczy, zwrot kluczy po wykwaterowaniu z Apartamentu odbywa się w takiej samej formie, tj. za pośrednictwem oznaczonego sejfu.
10.6. W przypadku zdalnego zakwaterowania w Apartamencie Usługodawca, co najmniej na 1 dzień przed zakwaterowaniem w Apartamencie, prześle Usługobiorcy na wskazany przez niego przy Rezerwacji adres e-mail lub numer telefonu kod do sejfu, celem odbioru i zwrotu kluczy przez Usługobiorcę.
10.7. Warunkiem przekazania kluczy w przypadku zdalnego zakwaterowania w Apartamencie jest opłacenie Rezerwacji przez Usługobiorcę w pełnej wysokości wartości Rezerwacji.

11. POBYT ZWIERZĄT
11.1. W Apartamentach z dostępnym wariantem pobytu zwierzęcia podczas Rezerwacji istnieje możliwość wyboru takiej opcji. Opłata za pobyt zwierzęcia w takim Apartamencie wynosi 100 PLN.
11.2. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do właściwego banku Usługobiorcy celem obciążenia karty kredytowej Usługobiorcy do kwoty kary umownej, przewyższającej wartość Rezerwacji, za powstałe szkody przez zwierzę Usługobiorcy.
11.3. Jednocześnie Usługodawca ma prawo do pobrania kaucji zwrotnej związanej z pobytem zwierzęcia w Apartamencie w wysokości ½ wartości ceny za pobyt.
11.4. Usługodawca może odmówić przyjęcia zwierząt ras wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne, a także innych zwierząt uznanych przez Usługodawcę za niebezpieczne.

12. POBYT DZIECI
12.1. Za pobyt dziecka do lat 3 Usługodawca nie pobiera żadnych opłat – przy dokonywaniu Rezerwacji należy wskazać liczbę osób nieuwzględniającą dziecko do lat 3.

13. OBOWIĄZKI USŁUGOBIORCY
13.1. Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach 22:00-07:00 i nieorganizowania w tym czasie głośnych i uciążliwych spotkań lub imprez w Apartamencie oraz w częściach wspólnych budynku, w którym Apartament się znajduje. W razie uzasadnionej skargi skierowanej do Usługodawcy, Usługodawca ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu Rezerwacji.
13.2. W trakcie ciszy nocnej w Apartamentach mogą przebywać tylko i wyłącznie osoby zakwaterowane przez Usługodawcę.
13.3. Palenie w Apartamencie (wyłączając balkon lub taras) wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych jest całkowicie zabronione. Palenie na terenie obiektu, w którym usytuowany jest Apartament odbywa się wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Za złamanie zakazu, w szczególności za palenie w Apartamencie, Usługobiorca zostanie obciążony opłatą w kwocie 300 PLN.
13.4. Usługobiorca zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania wynajętego Apartamentu w należytym stanie. Usługobiorca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Usługodawcy o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę, o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w Apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
13.5. Usługobiorca ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w budynku, w którym znajduje się Apartament, w Apartamencie oraz w wyposażeniu Apartamentu. Usługodawca zachowuje prawo do dochodzenia od Usługobiorcy odszkodowania, w przypadku gdy po przekazaniu Lokalu przez Usługobiorcę ujawnią się szkody w Lokalu bądź w jego wyposażeniu będące następstwem nieprawidłowego używania przez Usługobiorcę w okresie obowiązywania Umowy.
13.6. Usługobiorca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia Apartamentu, dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
13.7. Usługobiorca może korzystać z Apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
13.8. Jeżeli dojdzie do zniszczeń Usługobiorca zobowiązany jest przywrócić stan poprzedni lub uiścić koszty w ramach odszkodowania zgodnie z wyceną Usługodawcy. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do właściwego wystawcy karty bankowej Usługobiorcy celem obciążenia karty płatniczej lub kredytowej Usługobiorcy do kwoty wysokości szkody, przewyższającej wartość Rezerwacji, jako zapłaty kary umownej za powstałe szkody z winy Usługobiorcy.

14. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
14.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy, jeżeli nastąpiło ono z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponoszą osoby trzecie lub Usługobiorca.
14.2. Odpowiedzialność Usługodawcy nie obejmuje w szczególności:
14.2.1. niedogodności powstałych podczas pobytu związanych z pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest Apartament,
14.2.2. immisji (w szczególności hałasu) z nieruchomości sąsiednich,
14.2.3. przerwy w dostawie energii, wody, gazu, przerwy w funkcjonowaniu centralnego ogrzewania, jeżeli spowodowane one były niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązań przez odpowiednie przedsiębiorstwa komunalne, dostawców mediów, osoby trzecie lub też nastąpiły one na skutek nagłej awarii,
14.2.4. przerwy w działaniu, awarii i usterek urządzeń w częściach wspólnych budynku, w którym znajduje się Apartament, m.in. wind, rolet garażowych itp.,
14.2.5. uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia czy śmierci Usługobiorcy lub osób z nim przebywających, jeśli okoliczności te spowodowane były działaniem tych osób, siłą wyższą lub innym czynnikiem zewnętrznym, niezależnym od Usługodawcy.
14.3. W okresie trwania Umowy Usługobiorca odpowiada za stan techniczny Apartamentu oraz jego wyposażenia.
14.4. Za wszelkie straty w Apartamencie powstałe podczas pobytu Usługobiorcy, przekraczające normalne zużycie oraz za zniszczone lub uszkodzone wyposażenie Apartamentu, Usługobiorca zapłaci Usługodawcy ich równowartość najpóźniej ostatniego dnia obowiązywania Umowy lub Usługodawca potrąci wartości poniesionych strat z pobranej kaucji. Jednocześnie Usługodawca zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej Usługobiorcy za wyrządzone straty i/lub szkody po jego wyjeździe kwotą odpowiadającą ich równowartości, gdyby wykryte zostały one bezpośrednio po jego wykwaterowaniu i przed zakwaterowaniem kolejnego Usługobiorcy.
14.5. Postanowienia pkt. 14.4. nie wyłączają możliwości dochodzenia odszkodowania przez Usługodawcę od Usługobiorcy na zasadach ogólnych.

15. REKLAMACJE
15.1. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem Platformy oraz ze świadczeniem za jej pośrednictwem usług, tj. zawieranych Umów.
15.2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@grandapartments.pl lub w formie pisemnej na adres Usługodawcy.
15.3. Reklamacja powinna zawierać w swej treści: imię, nazwisko, numer rezerwacji, adres e-mail Użytkownika, opis i wskazanie przyczyny reklamacji oraz opcjonalnie numer telefonu w celu kontaktu.
15.4. W terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji Usługodawca rozpatrzy reklamację oraz poinformuje Użytkownika drogą elektroniczną o sposobie jej rozpatrzenia. W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Usługodawca zwróci się przed rozpatrzeniem reklamacji do Użytkownika o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Użytkownika przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.
15.5. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem będącym konsumentem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Użytkownikowi przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Użytkownik może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl.

16. POLITYKA PRYWATNOŚCI I INFORMACJA O PLIKACH COOKIES
16.1. Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Użytkowników przez Usługodawcę i informacje o plikach cookies znajdują się w Polityce prywatności zamieszczonej na Platformie.

17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
17.1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Platformy w każdym czasie wraz z możliwością jego pobrania.
17.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do Rezerwacji dokonanych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili dokonywania rezerwacji przez Usługobiorcę.
17.3. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu.
17.4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy polskiego kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne przepisy prawa polskiego. Prawem właściwym jest prawo polskie.
17.5. Wszelkie spory wynikłe na tle regulaminu strony będą rozwiązywały polubownie, zaś w razie braku polubownego rozwiązania, organem właściwym do rozwiązania sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Konsumentów spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego.